Beach Buggy Racing oyunu için bir şey buldum ama hile sayılır mı bilmem zaten bizim hileyle hurdayla işimiz olmaz :) Bu anlatacağım şey küçük ama etkili bir yöntem hiçbir şey indirmenize falan da gerek yok . Biliyorsunuz hile diyorlar indiriyorsun sonra her yerin virüs kapıyor hasta oluyorsun. Bu yüzden indirmek yok.

Beach Buggy Racing de daha hızlı ve hatasız yol almak için aracımızı geliştirmemiz gerekiyor. E bunun içinse altına ihtiyaç var. Altını oyunu oynadıkça kazanıyoruz ama bir de şu yolu deneyelim. Oyun günlük olarak bize içinde çeşitli hediyelerin olduğu çarkıfelek tarzı bir oyun ve bir de altın ödüllü yarışma hakkı veriyor. Buradan kazandığımız altınları araç geliştirmekte kullanıyoruz. Şimdi bu günlük hakları günde istediğimiz kadar kullanma hakkına çevireceğiz. Beach Buggy Racing hilesine gel. Şöyle ki :

Beach Buggy Racing hile


Oyunu açıyoruz günlük hakkımız olan çarkıfelek oynunu ve yarışmayı yapıyoruz bir miktar altın kazanıyoruz. Sonra oyunu kapatıp telefonumuzun tarihini bir gün ileri alıyoruz ve tekrar oyunu açıyoruz aa günlük haklarımız yenilenmiş :)

Beach Buggy Racing

Yine çarkıfeleği çeviriyoruz altıncıkları kazanıyoruz oyunu kapatıp tarihi bir gün ileri alıyoruz tekrar oyunu açıyoruz aa yine haklar yenilenmiş :) Bu böyle siz istediğiniz kadar kısır döngü şeklinde ilerler.

Beach Buggy Racing-hile

Ben bu yöntemle iyi altın kaldırdım bile :) Bunları arabalarımı geliştirmekte kullanıyorum. Şimdiden en gelişmiş duruma getirmeyi başardım bile.

Beach Buggy Racing

Sizde bu şekilde hatırı sayılır altınlar kazanmak için bu yöntemi kullanabilirsiniz. Araçlarınız geliştikçe oyundan daha çok zevk alacağınızdan eminim. Ben alıyorum :)

Anahtar kelimeler: Beach Buggy Racing indirmeden hile nasıl yapılır, hile, Beach Buggy, altın hilesi